Klacht Essent: verkeerd jaarafrekening/ wordt geaccepteerd

sad Niet opgelost
mustafa

mijn klacht is dat ze verkeerde berekening doen en dat ze deze fout accepteren en willen vervolgens niet herstellen, en als klant wordt je ook nog eens als honden behandeld door klantenservice het wordt ik krijg meerdere mails van essent personelen ik krijg rapporten van verkeerde maanden ik heb eenrapport gekregen van essnt personeel met een bijlage en die bijlage heb ik onderaan bij gevoegd en daar staat op dat ze mij een rapport sturen van jaunuari 2021 als ik die bijlage open doet staat december 2020 op ze accepteren de fout ze kunnen de fout herstellen aangezien ik al die klachten op klachtenompas van consumenten bond zie geeft essent meren deels aan dat ze hun fout kunnen herstellen dat ze wel herberekenen maar tegen mij zeggen ze dat ze dat kunnen niet veranderen nadat ik al die klanchten met antworden leest krijg ik het iedee dat essen mij discrimineert omdat ik een buitenlander bent en vindt ook raar dat essen zijn klanten niet helpt met huidige omstndigheden voor corona

ik wil dat ze de fout herstellen een herberekening doen voor de juiste periode als ik nog moet steeds moet betaln dat ga ik ook doen

Goedemorgen meneer Sahin,

Dankjewel voor jouw bericht! Om gelijk met de deur in huis te vallen, wil ik gelijk aangeven dat het nooit onze bedoeling is om jou het gevoel te geven dat wij discrimineren. Wij als Essent zijnde staan hier absoluut niet achter en wij houden juist van diversiteit. Ik ( Surinaams ) zou dan zeker niet Essent vertegenwoordigen.

Dat gezegd te hebben, heb ik gelijk jouw gegevens er bij gepakt. Ik heb jouw jaarafrekening opnieuw bekeken en alles opnieuw berekend. Jouw jaarafrekening die klopt, dit hebben wij via de klantenservice al meerdere malen aangegeven. Door dat jouw jaarafrekening klopt, kunnen wij je helaas niet verder helpen.

Ik zie dat je inmiddels al met mijn collega een betalingsregeling heb afgesproken. Kan ik je op dit moment nog ergens bij helpen?

Groetjes,
    Danisha
    Beste danisha

Jou collega heeft zelf aangegeven dat er foute berekening gemaakt ik stuur je een bijlage wat je collega mij aan gegeven heb dan kan je dat zelf zie wat je collega mij geschreven heb en waarom krijg ik dan een rapport van december als die van januari is
    Goedemiddag meneer Sahin,

Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen. Maar helaas krijg ik je niet te pakken. Dank je wel voor het sturen van de screenshot. Deze heb ik inderdaad voorbij zien komen en wil hier graag op reageren.

Een jaarafrekening zal nooit exact over 365 dagen gaan. Het kan soms verschillend zijn. Soms gaat het over wat minder dagen of soms net zoals nu wat meerdere dagen. Echter zie ik in je screenshot (mail collega) niet staan dat het over een foute berekening gaat.

Ik heb nogmaals jouw jaarafrekening erbij gepakt en zie hier geen foute berekening in staan. Wij krijgen namelijk de meterstanden van jouw netbeheerder Liander. Deze zijn correct uitgelezen.

Ik ga er vanuit dat je voldoende geïnformeerd bent.

Groeten,
    Juri
    Beste heer Sahin,

Super jammer dat we er samen niet uit kwamen. Ik vind ook heel erg jammer dat je scheldend het gesprek beëindigd. Ook al komen we er samen niet dan hoeft het niet op deze manier te gaan vind ik.
    Je geeft aan dat je gaat overstappen. We respecteren je keuze!

Ik wens je een hele fijne dag vandaag!

Groetjes Jennifer
    Webcare Essent

mustafa
is dat essent luistert naar de klant en probeert oplossing te vinden en fatsoenlijk omgaat met de klanten en niet als honden behandeld en als klant zegt dat het geregeld is niet verder ingaat

Ook een klacht indienen over Essent?