Klacht Essent: verkeerd jaarafrekening/ wordt geaccepteerd
Details
De klacht
mijn klacht is dat ze verkeerde berekening doen en dat ze deze fout accepteren en willen vervolgens niet herstellen, en als klant wordt je ook nog eens als honden behandeld door klantenservice het wordt ik krijg meerdere mails van essent personelen ik krijg rapporten van verkeerde maanden ik heb eenrapport gekregen van essnt personeel met een bijlage en die bijlage heb ik onderaan bij gevoegd en daar staat op dat ze mij een rapport sturen van jaunuari 2021 als ik die bijlage open doet staat december 2020 op ze accepteren de fout ze kunnen de fout herstellen aangezien ik al die klachten op klachtenompas van consumenten bond zie geeft essent meren deels aan dat ze hun fout kunnen herstellen dat ze wel herberekenen maar tegen mij zeggen ze dat ze dat kunnen niet veranderen nadat ik al die klanchten met antworden leest krijg ik het iedee dat essen mij discrimineert omdat ik een buitenlander bent en vindt ook raar dat essen zijn klanten niet helpt met huidige omstndigheden voor coronaDe oplossing
De oplossingik wil dat ze de fout herstellen een herberekening doen voor de juiste periode als ik nog moet steeds moet betaln dat ga ik ook doen
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.