Klacht Essent: Verschil nota

H.G. Jonkman

Ten eerste ben ik niet voor niets overgestapt naar Butget Energie van de Consumentenbond, hieronder geef ik een paar berekeningen en dan gaat het alleen over gas en dan moet ik erbij zeggen dat ik de prijzen voor 3 jaar vast had staan en voorheen ook.
Jaar 2009/2010 betalen 357 Euro 140 Kub teveel verbruikt Mnd. bedrag 202 Euro
Jaar 2010/2011 terug 68 Euro 167 Kub minder verbruikt Mnd. bedrag 229 Euro
Jaar 2011/2012 terug 76 Euro 75 Kub Minder verbruik Mnd.214 Euro
Jaar 2012/2013 betalen 414 Euro 406 Kub meer verbruikt(lang winter) Mnd.214 Euro
Jaar 2013/2014 terug 32 Euro 730 Kub minder verbruikt(geen winter) Mnd. 220 Euro
Dat laatste bedrag vind ik te gek voor woorden ik heb met meerdere personen contact gehad maar kon praten als Brugman het enigste antwoord wat ik van hun kreeg of die 32 euro niet genoeg was. het bedrag wat ik in het jaar 2009/2010 betalen moest had misschien wel met een te laag maandbedrag te maken.

H.Jonkman

Wil graag gecompenseerd worden ik vind de bedragen teveel verschillen als je kijkt naar de bedragen hierboven en zeker van de laatste 2 jaar.

Essent
    Beste heer Jonkman,Naar aanleiding van uw klacht van 6 november 2014 heb ik u vandaag gebeld. Ik heb samen met u de verschillen tussen de laatste twee jaarafrekeningen doorgelopen. Ik heb u uitgelegd dat op beide jaarafrekeningen dezelfde tarieven zijn gehanteerd. Het verschil in de kosten zit hem in de energiebelasting, opslag duurzame energie en netwerkkosten. Op de verhoging van deze kosten heeft Essent geen invloed. U heeft aangegeven het hier niet mee eens te zijn. Ik vind het erg jammer dat wij uw onvrede niet hebben kunnen wegnemen. Groet,
    Yvonne
    H.G. Jonkman
    Ik werd de zelfde dag nog gebeld maar we kwamen er niet uit we hadden enkele meningsverschillen dus dat gaat hem niet worden.
    Ze hoeven me ook niet terug te bellen want ik ben er al uit, ik ben overgestapt naar Butdget energie een aanrader van de Consumentenbond.
    Essent
    Beste heer Jonkman,
    Erg jammer om te horen dat wij uw onvrede niet weg hebben kunnen nemen. Daarnaast respecteer ik uw keuze dat u bent overgestapt. Hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
    Groet,
    Anique
    H.G. Jonkman
    Het tweede voorstel van Essent vind ik geen voorstel , verder wil er niets meer over kwijt.

H.G. Jonkman

Ook een klacht indienen over Essent?