Klacht Essent: Vervolg op Essent klacht # 269579
Details
Klacht
Vervolg op klacht # 269579Laatste reactie Essent:
"Op het moment dat de brief is verstuurd waren er meerdere termijnbedragen niet betaald. Ondanks dat er betalingen zijn gedaan enkele dagen nadat de brief is verstuurd kunnen wij alleen u weer als klant terugnemen als er voldaan is aan de voorwaarden die in de brief gesteld worden."
Mijn opmerking:
Zoals meerdere malen aangegeven geb ik de brief waaraan Essent refereerd niet ontvangen.
Dit weet Essent natuurlijk zelf ook wel dondersgoed en de klachtenafhandeling van Essent is er dus i.i.g. bij Essent niet op gericht om op te lossen maar om de zaak moedwillend te frustreren, te negeren en niet serieus re nemen blijkt hier wel duidelijk uit.
Mijn vragen:
1.
Wat zijn de voorwaarden die worden genoemd in deze z.g.n. gestuurde maar nooit ontvangen brief?
2.
Voldoe ik aan deze voorwaarden?
3.
Accepteert Essent mijn nieuw contractverlenging aanvraag onder de normale voorwaarden zonder extra kosten te rekenen?
4.
Verwijderd Essent mijn registratie als wanbetaler?
Gewenste oplossing
Geen extra kosten voortijdig beëindigen contract, nieuw contractverlenging onder normale voorwaarden en verwijdering registratie als wanbetaler.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.