Opgelost door Essent: Voorgelogen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 394538
Gebruiker
bla
Datum
2 reacties

Details

De klacht

April j.l ben ik door Essent gebeld of ik, een eerdere klant, na 1 jaar bij een andere leverancier bij hen terug wilde komen. Ik vroeg nadrukkelijk en een paar keer of zij alle kosten dekken die zo'n contractbreuk met zich meebrengt. Ja hoor zieden zij. Alle vroeg ik; ja hoor. Na een par keer bevestiging ben ik akkoord mee gegaan. Nu ik van mijn vorige leverancier mij met een extra bedrag van 400€ opzadelt zegt Essent: sorry dat u verkeerd geïnformeerd bent, wij vergoeden maar een klein deel ervan.

De oplossing

Essent hoort mij het total bedrag,400€, te vergoeden of het contract kosteloos te ontbinden zodat ik terug kan gaan naar mijn vorige leverancier.

2 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Goedenavond,

    Je hebt inderdaad alles goed na gevraagd en dan kan ik goed begrijpen dat het antwoord van mijn collega enorm tegen valt. Ik vond het daarom ook heel fijn dat we elkaar nog even telefonisch hebben gesproken.

    Ik heb jouw eindafrekening nagekeken en ben het niet helemaal eens met de opzegvergoeding die jouw vorige energieleverancier in rekening heeft gebracht. Het is mij vandaag niet meer gelukt om contact op te nemen met jouw vorige energieleverancier.

    Morgen ga ik hiermee gelijk aan de slag! Wanneer ik tot een oplossing ben gekomen neem ik gelijk weer contact met je op.

    Groetjes,
    Danisha
  2. Auteur
    bla
    Datum
    Beste Essent en natuurlijk beste Danisha,
    Jij hebt het erg keurig afgehandeld. Eerst belde jij mij en vertelde dat jij erachter aan ging en zelfs met Budget energie ging contact maken en vervolgens belde jij mij om te vertellen dat jullie besloten hebben om alles te vergoeden. De correcte en aardige wijze waarop jij mij sprak en jullie oplossing is top.
    Dank nogmaals en ik hoop om jaren jullie klant te blijven.
    Vriendelijke groeten van Sid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Essent en vooral hun medewerker Danishe (mevrouw) heeft het erg aardig en correct afgehandeld. Zij heeft er alles aan gedaan om het op te lossen. Uiteindelijk wordt het totaal bedrag uitbetaald. Hiermee hoop ik jaren bij Essent te blijven. Vriendelijke groeten van Sid
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?