Opgelost door Essent: Worden gewoon opgelicht.

Mens2

Ons energieverbruik is te gek om waar te zijn, hebben in maart de 150 Liter boiler van 2500 Watt uitgezet om stroom te besparen, branden s'avonds geen licht meer, alleen de tv en hebben de kachel dit jaar nog niet aangehad, gebruiken alleen gas om s'avonds te koken. De stroom is per maart met 2000 KwH omhoog gegaan en het gas met 1000 M3 terwijl wij totaal niets meer verbruiken.

Een juiste berekening en geen oplichters praktijken.

Vriendelijke groet, Sylvia Mens

Bijlagen

Essent
    Beste Sylvia,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. Hieruit is gebleken dat het aangegeven gas verbuik een schatting bleek te zijn. Na het doornemen van alle uitgelezen meterstanden viel het gelukkig mee. Jullie zijn juist goed bezig met het besparen. Vanaf november t/m februari is het hoogste gas verbruik geweest, dit ivm de winter. Qua elektriciteit zijn jullie juist omlaag gegaan in het verbruik.

Bedankt voor het prettige telefoongesprek en mochten jullie nog vragen hebben, laat het mij gerust weten.

Met vriendelijke groet, Tabitha
    Webcare Essent
    Mens2
    Wij waren in de veronderstelling dat de maandelijks opgegeven bedragen definitief waren, maar Tabitha heeft ons zeer vriendelijk en duidelijk uitgelegd dat dit schattingen zijn van voorgaande jaren, dus was onze klacht onjuist.

Mens2
Dat de maandelijkse aangegeven bedragen een schatting zijn, dus was onze klacht niet juist.

Ook een klacht indienen over Essent?