Klacht Essent: Ze hebben de administatie niet op orde.

Klachtnummer
# 370977
Gebruiker
Muisje#101
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in 2018 een betalingsregeling getroffen met Essent en deze binnen de termijn voldaan. Echter nu beginnen ze me te vervelen met (kleine) incassokostenfacturen te sturen die me onbekend zijn. Na telefonisch contact gehad te hebben met Essent en de kosten voldaan heb blijven ze facturen sturen met de nodige dreigementen.

De oplossing

De teveel betaalde en de onnodige incasso kosten aan mij terug betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Goedemiddag,

    De laatste aanmaankosten van €20 heb je gekregen omdat een deel van de eindrekening van 2018 nog openstond. Deze is vervolgens te laat betaald waardoor je de aanmaankosten van ons hebt gekregen.

    Groetjes,
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen