Klacht Essent: Ze maken registratie fouten en weigeren de overeengekomen zaken duidelijk op een rij te zetten.

Don_Quichot

Klantonvriendelijke en incompetente administratieve afhandeling.

Ik wil dat zij de gemaakte registratiefouten corrigeren en de overeengekomen zaken beschikbaar maken in een printbare pdf zodat ik ter controle een actueel overzicht heb van de door hun te leveren diensten, de door mij te betalen bedragen en de door ons gemaakte administratieve afspraken. Ik vind overigens dat klanten uit Mijn Essent ten allen tijden zo’n overzicht zouden moeten kunnen uitprinten.

Essent
    Hallo,

Ik heb je net telefonisch proberen te bereiken maar jammer genoeg kreeg ik het antwoord apparaat.
    Afgelopen paar dagen zie ik dat er per e-mail en telefonisch contact is geweest. Er zijn verschillende bevestigingen per e-mail toegestuurd.

- Bevestiging van het wijzigen van de startdatum.
    - Automatische incasso

Maar toch geef je aan nog niet alles te hebben ontvangen. Wat zou je vanuit ons nog het liefst willen ontvangen?

Ik hoor graag van je,

Groetjes,
    Danisha

Don_Quichot
    Jullie willen maar niet begrijpen waar klanten behoefte aan hebben. Ik heb het nu al minstens 5x uitgelegd maar jullie blijven alleen vanuit jullie eigen perspectief reageren. Ondertussen staat in Mijn Essent nog steeds dat ik alleen gas van jullie afneem. Als jullie hardnekkig blijven volharden en ronddraaien in jullie klantonvriendelijke systeem is communicatie hierover zinloos. Het wordt tijd dat jullie serieus luisteren naar feedback van klanten als jullie de service daadwerkelijk willen verbeteren.
    Essent
    Bedankt voor je reactie. Ik zie dat de aanmelding niet vlekkeloos verlopen is. Dat had weel makkelijker en klantvriendelijker moeten gebeuren. Ik begrijp je frustratie hierover. Wij nemen je feedback serieus. In Mijn Essent wordt zo snel mogelijk ingeladen dat je zowel stroom als gas bij ons afneemt. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak. Wij gaan er voor zorgen dat vanaf nu alles soepel verloopt.

Don_Quichot
Er wordt bij Essent niet vanuit de klant gedacht maar alleen vanuit hun eigen administratie en protocollen.

Ook een klacht indienen over Essent?