Klacht Essent: Zeer a-sociale verkoper die niet goed luistert.

Klachtnummer
# 605837
Gebruiker
Ruud
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had vandaag een agressieve medewerker van Essent aan de deur.
Hij wilde mij overhalen om een contract bij Essent van 3 jaar te laten tekenen.
Met als reden dat ik volgens hem, bij Vattenfall (waar ik nu een contract heb) per 1 -7-2022 een maandbedrag van €400,00 zou moeten betalen. Ik zei doe maar een offerte en stuur dan maar op. Hij wilde dat niet. Ik moest hem maar bellen. Ik zei tegen hem dat het dan niet door gaat, waarop hij zei: Succes met meer betalen.
Zeer a-sociaal!!

Gewenste oplossing

Deze a-sociale verkoper (Of bedrijf) aanspreken op zijn gedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat schrik ik van je berichtje.

    Dit is zeker niet hoe wij te werk gaan.

    Mijn oprechte excuus hiervoor.

    De tarieven zijn inderdaad wel gestegen, maar dat is natuurlijk bij elke leverancier.

    Nogmaals mijn excuus.

    Groetjes,
    webcare - essent.

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen