Klacht Essent: Zie klacht

Ik wil een klacht indienen voor mijn dochter die vanaf november 2018 klant bij jullie zijn geworden.

Het volgende : bij het afsluiten van het contract hebben jullie een hoeveel thermostaat cadeau gedaan om hun klant te maken . Ze vroegen aan mij om deze aan te sluiten omdat ik installateur ben.
Maar ik las pas dat deze app waarvan jullie gebruik maken vanaf februari 2019 geen ondersteuning van de leverancier krijg dus bij problemen kun je deze niet meer gebruik.
Daarom verzoek ik jullie een bedrag van € 350,00
0p hun rekening nummer terug over te maken en het te geven waar ik alles nieuw in doos terug naar toe kan sturen.
Graag correspondentie op mijn mail adres pw.braspennin@kpnmail.nl

De naam en adres van min dochter is:

J.Woestenberg
Hoogkanker 63
4714GM Sprundel

Zie klacht

Essent
    Beste Woestenberg,

Bedankt voor je bericht en goed om te horen dat jij je dochter wilt helpen bij de aansluiting van de thermostaat. De thermostaat waarbij de dienstlevering stopt is een andere thermostaat dan de thermostaat die je dochter gebruikt. De thermostaat waarvan de dienstlevering stopt is een thermostaat die wij sinds 2016 niet meer aanbieden.

Je kunt dus gerust de thermostaat aansluiten zodat je dochter gebruik kan maken van de nieuwe thermostaat.

Denis
    Webcare
    Essent
    Beste Woestenberg,

Denis
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?