Opgelost door Esso Nederland: Boete gekregen omdat pin automaat van tankstation niet werkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 509114
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 december j.l. gaan tanken bij tankstation Venray Oost. Toen ik wilde gaan afrekenen werd mij pas verteld dat de pin automaat buiten werking was. Gevolg was dat ik binnen 48u terug moest komen om te betalen (terwijl ik 50km verderop woon), en een boete kreeg van 7,50 euro. Volgens de onvriendelijke kassa mevrouw was de pin automaat een extra service en moest ik maar zorgen dat ik contant geld bij me had. Zeer onvriendelijk en zeer slechte service, zeker in corona tijd én terwijl op de website van Esso wordt gevraagd om alle aankopen te pinnen.

De oplossing

Boete terugstorten met 100km reiskosten vergoeding.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onnodig extra gemaakte kosten zijn vergoed. Prima opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Esso Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen