Klacht Esso Nederland: Essopunten kwijt

Klachtnummer
# 59079
Gebruiker
tjakalagi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben jarenlang een trouwe klant geweest van Esso en heb dan ook de punten gespaard met een Essokaart. Echter verdween 1 voor 1 alle Esso stations uit mijn omgeving en was ik noodgedwongen te tanken bij Shell.

Op mijn Esso card had ik meer dan 10.000 punten gespaard gezien ik ook ruim 50000 km per jaar rijd.
Nu krijg ik een mededeling dat ik al mijn punten kwijt ben gezien ik de kaart langer als een jaar niet hebt gebruikt. Aangegeven dat ik een mail erover heb gehad. Deze heb ik dus niet gezien.
Nu weigeren ze de punten terug te geven. Het gaat hier toch om een aardig bedrag die ik gespaard heb.
Dat is toch te zot voor woorden. Ik zal nu nooit meer 1 cent uitgeven bij een Esso station.
Ik heb ze 2x een mail hierover gestuurd en ik krijg hetzelfde geautomatiseerde antwoord.
Bedankt Esso!

De oplossing

Ik zou graag een coulance regeling krijgen waarbij ik mijn punten terugkrijg om ze alsnog te verzilveren voor cadeaubonnen. (BOL.COM)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esso Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen