Klacht Esso Nederland: Koop je een wasbeurt .... is de wasstraat gesloten

Klachtnummer
# 68825
Gebruiker
charmybos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het benzinetanken neem ik meestal ook een wasbeurt in de wasstraat aan de Meppelweg in Den Haag. De man achter het loket gaf me het bonnetje en zei toen pas dat men bezig was met schoonmaken en dat het ongeveer 10 minuten zou duren. Ik ging dus eerst boodschappen doen en kwam een half uur later terug om te ontdekken dat men nog lang niet klaar was met de schoonmaakbeurt. Onverrichter zaken naar huis met een vuile auto en een ongebruikt bonnetje. Slechte beurt voor Esso.

De oplossing

Heel simpel: Als een klant om een wasbeurt vraagt, vertel dan van tevoren dat de wasstraat niet beschikbaar is om welke reden dan ook . Dan kan de klant alsnog bezien of hij later van de wasstraat gebruik wil maken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esso Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen