Opgelost door Esso Nederland: Pomp blijft steeds hangen en al jaren zeer lomp personeel.
Details
De klacht
Bij de Esso Autoboulevard, aan de Ambachtsweg in Huizen, blijven al jaren de pompen hangen op ongeveer 5 tot 7 cent, nog voordat je hebt getankt: je haalt de spuit uit zijn houder en in plaats van dat de teller naar 0,00 gaat, blijft hij op 5 tot 7 cent hangen. Ik heb hier al een paar maal een opmerking over gemaakt, maar ze kunnen dit probleem (blijkbaar) niet verhelpen. Bovendien is het (meeste) personeel van dit pompstation uitermate lomp en onverschillig. De klant betaalt dus steeds 5 tot 7 cent meer voor benzine die hij niet heeft gekregen. Vandaag moest ik weer 5 cent extra betalen , en ik zei dat dit aan de pomp ligt. De kassamedewerker zei: "Ja, dat probleem met die pompen kunnen we niet verhelpen." En toen ik zei: "Dus de klant moet het maar betalen, " was het gemompelde antwoord: "T is maar een paar cent" en toen keek hij langs me heen naar de volgende klant. Zo gaat het iedere keer als je hier iets over zegt. Ik heb een stuiver op de toonbank neergelegd.De oplossing
Wellicht is het mogelijk om vriendelijk en klantgericht personeel aan te nemen bij dit Esso-station? Het gaat me niet om het teveel betaalde geld, als klant wil je graag beleefd te woord worden gestaan.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.