Opgelost door Esso Nederland: Pomp blijft steeds hangen en al jaren zeer lomp personeel.

mevr Siem

Bij de Esso Autoboulevard, aan de Ambachtsweg in Huizen, blijven al jaren de pompen hangen op ongeveer 5 tot 7 cent, nog voordat je hebt getankt: je haalt de spuit uit zijn houder en in plaats van dat de teller naar 0,00 gaat, blijft hij op 5 tot 7 cent hangen. Ik heb hier al een paar maal een opmerking over gemaakt, maar ze kunnen dit probleem (blijkbaar) niet verhelpen. Bovendien is het (meeste) personeel van dit pompstation uitermate lomp en onverschillig. De klant betaalt dus steeds 5 tot 7 cent meer voor benzine die hij niet heeft gekregen. Vandaag moest ik weer 5 cent extra betalen , en ik zei dat dit aan de pomp ligt. De kassamedewerker zei: "Ja, dat probleem met die pompen kunnen we niet verhelpen." En toen ik zei: "Dus de klant moet het maar betalen, " was het gemompelde antwoord: "T is maar een paar cent" en toen keek hij langs me heen naar de volgende klant. Zo gaat het iedere keer als je hier iets over zegt. Ik heb een stuiver op de toonbank neergelegd.

Wellicht is het mogelijk om vriendelijk en klantgericht personeel aan te nemen bij dit Esso-station? Het gaat me niet om het teveel betaalde geld, als klant wil je graag beleefd te woord worden gestaan.

mevr Siem
    Ik heb deze klacht eveneens ingediend bij Esso Nederland. Reactie blijft uit. De schade is natuurlijk al gedaan: ik ben overgestapt naar een ander tankstation, waar je beleefd wordt behandeld.
    mevr Siem
    De Esso-ondernemer heeft namens zijn medewerker excuses aan geboden. De medewerker in kwestie kon zich er "niets meer van herinneren". Wat mij betreft is de kwestie hiermee afgehandeld.

mevr Siem

Ook een klacht indienen over Esso Nederland?