Opgelost door Esso Nederland: Zo werkt een spaarsysteem niet

P.B. Veen

Van mijn gespaarde benzinepunten is een volle tank benzine bijvoorbeeld in te wisselen ? Voor mij een bedrag maar voor ' Esso extraas ' een kleinigheidje ?
Nog dezelfde ochtend werd het in een emailtje afgewezen - verleden week dins dag 19 -12 :
- ' Ik heb nog een oude kaart die al lang naar een nieuwe veranderd moest zijn '.
- 's Middags vroeg ik in te schikken, en in eigen gegevens mij terug te zoeken, want ik ben niet geregistreerd.
Toch volgt kort daarop nog een negatief antwoord.

Vanaf mijn studententijd spaarde ik daar al voor. En kreeg eerder in een ongeda teerde brief, dat het over 12.108 spaarpunten rond de 61 eur gaat.
Door een verhuizing, het overlijden van onze vader, een nieuw onbetaald werk-trajekt kon ik het niet afhandelen vóor april 2010.

Aangezien ik lang uit een uitkeringssituatie probeer te komen, helpt dit daar ook bij en leg ik dit u opnieuw voor.
Pieter Veen, Card Number: 321758625

Uitbetaling van 61 eur, mag ook iets extraas zijn-)?
Met 5 wellness- en 2 bioscoopbonnen is mijn spaartegoed geschikt, en een - extra - stapje gemaakt samen naar de bioscoop te gaan ( valentijsdag 14 februari . ) .

P.B. Veen
    Ik begreep dat een reaktie zou volgen van ' Esso extraa ' ?
    Maar neem aan dat het door de feestdagen iets langer duurt ?
    P.B. Veen
    En daarbij een mooi en gezónd 2018 voor iedereen ! Ik ga ervan uit dat ' Esso extraa ' vóor vrijdag reageert ( binnen 2 weken . ) ?
    P.B. Veen
    Ha ' Esso extraa '. Ik hoop dat het voor u aannemelijk is, mij de bezinetank te betalen van afgelopen zaterdag, 13 januari á 80 € ? Getankt aan de pomp nabij de biesboschhaven
    in werkendam. Dan zijn we eruit, kunnen we verder, en ópgeruimd staat nétjes-)?! http://www.tankstationkieboom.nl/contact https://cards.boomerang.nl/cards/ride-on/
    P.B. Veen
    Goedendag Esso extraa service, Dank voor uw reaktie van woensdag. Naast de 5 wellnes bonnen á 10 € zou ik het een aardig gebaar vinden van u mij 2 bioscoop bonnen te geven ? Hopelijk zet u hiermee een voorspoediger tijd in voor mij, en kan ik het zelfs gebruiken bij Valentijnsdag - woensdag over 3 weken . ? Mijn gegevens stuur ik u als antwoord op uw email van de 17e. In afwachting van uw antwoord. Pieter Veen, sleeuwijk nb.
    P.B. Veen
    Ik vind het prettig nu te schrijven dat ' Esso extraa ' in ging op mijn voorstel. Deze week kreeg ik 5 wellness - en 2 bioscoopbonnen. Dánk daarvoor.

Ook een klacht indienen over Esso Nederland?