Klacht Esso tankstation breda: Wil niet voor de aangekondigde prijs leveren

Klachtnummer
# 7123
Gebruiker
Johan Stoel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de borden van het station was de literprijs 1 cent lager dan de berekende prijs. Toen ik bij het afrekenen hierop wees vertelde de manager mij dat in de wet geregeld is dat de prijs op de pomp betaald moet worden en niet die op de borden. Ik kan dat niet geloven en heb onder protest afgerekend. Dezelfde dag heb ik een klacht ingediend bij Esso Nederland en de medewerkster vertelde mij dat ik binnenkort teruggebeld zou worden om e.e.a op te lossen. Dit is al drie weken geleden, maar er is niet gebeld. Ik vind dit een principekwestie, daar het maar om 50 cent gaat, maar ik vind de afhandeling bebeden alle peil. Dit alles terwijl ik voor ca 1000 Euro per maand met mijn Essocard besteed

De oplossing

Toegeven dat Esso hier fout zit en excuses. Dit moet voorkomen worden omdat dan mogelijk misbruik gemaakt kan worden van lage prijzen opgeven en hogere laten betalen. Je kunt toch niet iedere keer eerst de slang afnemen, dan kijken of de prijs op de pomp gelijk is aan de aangekondigde prijs op de borden en dan pas tanken ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esso tankstation breda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esso tankstation breda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen