Klacht Essy tub barneveld: Geen levering

Dakota1502

Leveringstijd 6 tot 8 weken. Nu 10 weken later nog geen hottub. Hij blijft in productie gaan na meerdere keren telefonisch contact.

A.s vrijdag levering van de hottub.

Dakota1502
    Inmiddels is de hottub zaterdag 12 aug geleverd. Echter is het aansluitsnoer beschadigd en is de binnenmantel zichtbaar. We durven de stekker niet in het stopcontact te doen, bang voor kortsluiting (mijn man is elektromonteur van beroep). De oplossing die Easy tub geeft is een snoer opsturen en zelf er op zetten of over enkele weken een monteur te sturen! Zelf aangeboden een nieuwe snoer te kopen en die er op te zetten maar dat we dan een compensatie willen van bv € 50,- korting. Echter wil het bedrijf Easy Tub Barneveld Welvaere, dat het resterende bedrag compleet overgemaakt wordt! Geen compensatie als het zelf verholpen wordt! De hottub is niet in juiste staat afgeleverd en wij durven hem niet te gebruiken! Nu hebben we een tub staan die veelste laat geleverd is en nog niet gebruikt kan worden! Volgens de consumenten rechten hoef ik het resterende bedrag niet te betalen tot het gerepareerd is.
    € 50,- lijkt mij een redelijk bedrag voor zelf sleutelen aan een NIEUWE hottub! Een monteur moet van Barneveld naar Schagen voor 10 min werk zoals het bedrijf aangeeft. Stel dat een monteur circa € 60,- (hou het laag aan) kost, Barneveld, Schagen is 1,5 uur heen en 1,5 uur terug dus monteur is 3 uur en 10 min onderweg en bezig! 3 x €60,- = €180,-! vele malen duurder dan een korting van €50,-!!!!
    Het mooiste van dit hele gebeuren is, dat het bedrijf aangeeft dat WIJ moeilijk zijn en doen als we om een compensatie vragen voor zelf vervanging en bedrijf eist dat het resterende bedrag alla min overgemaakt wordt, aangezien dat in de overeenkomst staat, volgens het bedrijf hebben zij een goed product afgeleverd en is alleen het snoer kapot!!! Sorry hoor ik ben het even kwijt?
    Het is een waardeloos bedrijf dat absoluut niet klant vriendelijk is en de klant maar een grote zeur vindt als de klant op haar rechten gaat staan. Het is te treurig voor woorden en we zullen zeker geen reclame maken of iemand het bedrijf aanbevelen. Had ik de hottub maar bij een ander gekocht, dan was ik misschien iets duurder uit geweest maar dan was de tub er binnen een week en waarschijnlijk een betere service ;-(

Ook een klacht indienen over Essy tub barneveld?