Opgelost door Estee Lauren: opgelicht

sad Opgelost
MWes

Het bedrijf presenteert zich als bedrijf uit Amsterdam. Laten op facebook denim jurken van Tommy Hilfiger zien, en sturen je iets van een heel dun jurkje van blauwe stof geen denim zoals vermeld..zonder TH logo of iets dergelijks.
Wanneer je dan wil retourneren, kan dat alleen naar China en kost €25,- en zeggen ze niets aan hun retourbeleid te kunnen wijzigen. Ze bieden vervolgens wel een korting op je aankoop van 15%.
Dat wil ik niet. Ik wil best retourneren, maar naar een adres in Nederland tegen de gebruikelijke retourkosten. Dat is wat ik als consument mag verwachten van een webshop die zich als Nederlandse webshop presenteert

Een normaal adres in Nederand waar ik het pakket wat nog steeds ingepakt is naartoe kan sturen
Op zich fijn dat het nu is opgelost alleen toch in de mail de schuld in mijn schoenen schuiven dat het op hun website vermeld hoe en waar het geretourneerd moet worden. Tot eind vorige week stond dit nog niet vermeld en zijn er zoveel dezelfde klachten over hun website.

Ook een klacht indienen over Estee Lauren?