Opgelost door Estee Lauren: opgelicht

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 613337
Gebruiker
MWes
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het bedrijf presenteert zich als bedrijf uit Amsterdam. Laten op facebook denim jurken van Tommy Hilfiger zien, en sturen je iets van een heel dun jurkje van blauwe stof geen denim zoals vermeld..zonder TH logo of iets dergelijks.
Wanneer je dan wil retourneren, kan dat alleen naar China en kost €25,- en zeggen ze niets aan hun retourbeleid te kunnen wijzigen. Ze bieden vervolgens wel een korting op je aankoop van 15%.
Dat wil ik niet. Ik wil best retourneren, maar naar een adres in Nederland tegen de gebruikelijke retourkosten. Dat is wat ik als consument mag verwachten van een webshop die zich als Nederlandse webshop presenteert

Gewenste oplossing

Een normaal adres in Nederand waar ik het pakket wat nog steeds ingepakt is naartoe kan sturen
Geboden oplossing
Op zich fijn dat het nu is opgelost alleen toch in de mail de schuld in mijn schoenen schuiven dat het op hun website vermeld hoe en waar het geretourneerd moet worden. Tot eind vorige week stond dit nog niet vermeld en zijn er zoveel dezelfde klachten over hun website.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Estee Lauren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen