Klacht Estee Lauren: Oplichters!!!

Milan

Als je op hun site kijkt en kijkt naar de voorwaarden, staat daar niks over vermeld dat ze de producten uit China halen. Wanneer je het product retour wil sturen kom je er achter dat je het zelf retour moet sturen naar China met daarbij hele hoge kosten. Wanneer je ze erop aan spreekt sturen ze de voorwaarden toe met daarin het verhaal dat de klant het zelf retour stuurt naar China. ( dit passen ze later aan) Dit bedrijf geeft geen juiste informatie, koop hier niet. De kwaliteit is slecht wat je geleverd krijgt. Zij veranderen constant hun bedrijfsnaam.

Ik wil mijn pakket retour sturen naar een Nederlands retour adres. Mijn bestelling is bij een Nederlands bedrijf gedaan en gaat ook retour in Nederland. Wanneer een bedrijf aan dropshipping doet, is dat het risico wat de ondernemer dient te nemen.
Heb al verschillende mails naar ze gestuurd, maar ze blijven volhouden dat ik het naar China moet sturen.
Er is niks aangeboden. Ze blijven bij hun punt. En zij vinden zij in hun recht staan en ik niet. Heel slecht bedrijf, halen alles uit China en jij draait op voor de kosten.

Ook een klacht indienen over Estee Lauren?