Opgelost door Estee Lauren: Oplichters!!!

angry Opgelost
E. Verhey

Het bedrijf presenteert zich als bedrijf uit Amsterdam. Laten op facebook denim jurken van Tommy Hilfiger zien, en sturen je iets van een heel dun jurkje van blauwe stof geen denim zoals vermeld..zonder TH logo of iets dergelijks.
Wanneer je dan wil retourneren, kan dat alleen naar China en kost €25,- en zeggen ze niets aan hun retourbeleid te kunnen wijzigen. Ze bieden vervolgens wel een korting op je aankoop van 15%.
Dat wil ik niet. Ik wil best retourneren, maar naar een adres in Nederland tegen de gebruikelijke retourkosten. Dat is wat ik als consument mag verwachten van een webshop die zich als Nederlandse webshop presenteert

Mij een retouradres binnen Nederland sturen.
Wij vermoeden dat ze het hebben opgegeven. Ik kreeg van Klarna het bericht dat mijn factuur op €0,- is gezet. Van Estee nooit meer iets gehoord.

E. Verhey
    Estee Lauder Amsterdam blijft vasthouden aan retourneren naar China. Ze doen zich voor als NL bedrijf, adverteren met merkkleding en sturen vodden op.
    Mijn oplossing een adres in NL , dan ga ik retourneren. Of retourneren tegen een normale vergoeding. Niet ruim €25,-
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Estee Lauren?