Klacht Estivant reizen: bedorven vakantie, onterechte uitsluiting, eenzijdig autoritair optreden

roel

Het ten onrechte mij uitsluiten van het skiien in een groep, waarvoor ik deze vakantie had geboekt. De autoritaire wijze waarop mij (aan het eind van de tweede dag) te verstaan werd gegeven dat ik niet meer met de groep mee mocht skiien. Ik voldeed aan alle vooraf gestelde eisen van de reisorganisatie. Mijn ski niveau was hoog genoeg. Ter plekke bleek dat ik langzamer wilde skiien dan de andere groepsleden. Zonder overleg, zonder poging naar een acceptabele oplossing te zoeken, werd mij deelname aan skiien met de groep ontzegd. Gevolg van dit optreden van de reisleiding, en mijn verontwaardiging hierover, was dat ik de volgende dag niet ben gaan skiën. Uiteindelijk mocht ik toch mee, maar het voorafgaande en het feit dat ik om de sfeer voor de overige groepsleden niet te bederven steeds harder en langer heb door geskiied hebben een zeer negatieve invloed op mijn vakantie gehad. De organisatie wilde alleen telefonisch, afwijzend, op mijn schriftelijke klachten reageren.

financiele compensatie en excuses

Wij vinden dat Estivant reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Estivant reizen?