Klacht Estrad: geen communicatie over levering onderdelen

Klachtnummer
# 110695
Gebruiker
Mike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een drietal jaren terug een estrad 2 grams ozongenerator van +_ € 1000,- gekocht, deze heeft het ongeveer driekwart jaar gewerkt waarna deze stuk ging. Ik heb destijds toen na een aantal keren heen en weer communiceren een nieuwe gehad. Deze had ik echter door omstandigheden pas maart dit jaar weer kunnen installeren volgens de aanwijzingen van de leverancier. Bleek dat de ingangstransformator van de generator stuk was ( heb ik foto's via e-mail toegestuurd) Ik wou geen aanspraak meer maken op garantie maar alleen een nieuwe transformator tegen redelijke betaling.
Ik heb eind maart één keer een antwoord gehad op mijn e-mails dat de trafo's onderweg waren en vervolgens op herhaalde vragen naar info geen retour-antwoord meer gehad.

De oplossing

Levering van een nieuwe ingangstrafo of anders de gegevens van de uitgaande spanning en capaciteit van de ingangstrafo zodat ik een vervangend onderdeel ergens anders kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Estrad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties