Klacht Estrad: geen communicatie over levering onderdelen

Mike

Ik heb een drietal jaren terug een estrad 2 grams ozongenerator van +_ € 1000,- gekocht, deze heeft het ongeveer driekwart jaar gewerkt waarna deze stuk ging. Ik heb destijds toen na een aantal keren heen en weer communiceren een nieuwe gehad. Deze had ik echter door omstandigheden pas maart dit jaar weer kunnen installeren volgens de aanwijzingen van de leverancier. Bleek dat de ingangstransformator van de generator stuk was ( heb ik foto's via e-mail toegestuurd) Ik wou geen aanspraak meer maken op garantie maar alleen een nieuwe transformator tegen redelijke betaling.
Ik heb eind maart één keer een antwoord gehad op mijn e-mails dat de trafo's onderweg waren en vervolgens op herhaalde vragen naar info geen retour-antwoord meer gehad.

Levering van een nieuwe ingangstrafo of anders de gegevens van de uitgaande spanning en capaciteit van de ingangstrafo zodat ik een vervangend onderdeel ergens anders kan kopen.

Wij vinden dat Estrad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!