Wij vinden dat Eteb Badkamers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Eteb Badkamers: Geen interne communicatie, komen beloftes en afspraken niet na, onbeleefd
Details
Klacht
Op 23 oktober 2013 hebben wij voor meer dan 3500 euro diverse spullen besteld voor onze badkamer, zoals een bladmeubel, Toilet pot en veel ander kleine benodigdheden.Onze verkoper heeft ons door gegeven dat de levertijd van de spullen 3 weken. Douchepaneel was niet compleet, na 3 weken bellen hebben wij zelf uit de showroom een andere opgehaald. Toiletpot, tot 2 keer terug moeten rijden, want ze hadden ons een dummy pot meegegeven. De rest van de spullen w.o. de badmeubel zijn er nog steeds niet. inmiddels zijn we 8 weken verder, nog steeds geen spullen. Als wij bellen dan zijn de verkopers altijd met klanten bezig, terugbellen worden wij ook niet. Dagelijks bel ik naar hun, wordt niet terug gebeld, vandaag heb ik de eigenaar gesproken, de telefoon werd door hem zelf opgenomen, Dhr. V. Nou hier lusten de honden geen brood van, onbeschoft. Al met al, wij gaan elders onze spullen halen, want dit schiet niet op. Dan maar weer 3 tot 4 weken wachten.Gewenste oplossing
Ik wil van onze contract afBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.