Klacht Eteck b.v.: Compensatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 306822
Gebruiker
Compensatie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van niet functionerende warmtepomp ruim 8 dagen geen warmte gehad afgelopen winter .Ik heb paar keer e-mail gestuurd tevens gebeld en op beide geen antwoord, ik heb recht op compensatie volgens de warmtewet van ruim 800 euro ,hierover half jaar geleden bericht ontvangen en daarna niets meer gehoord officieel moeten zy het over 3 weken hebben uitgekeerd daar de eerste storing 31 december was mvg c. Rijnsburger

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    eteck b.v.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Rijnsburger,

    Mijn collega heeft onlangs contact met u gehad om de regels inzake eventuele compensatie toe te lichten. Indien u hierover nog vragen heeft verzoeken wij u vriendelijk op haar bericht te reageren zodat wij u verder van dienst kunnen zijn.

    Met vriendelijke groet, Team Klantzaken
  2. Auteur
    Eteck b.v.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Rijnsburger,

    Recent, 8 oktober, hebben we nog contact met elkaar gehad. Er is een brief onderweg over de compensatie.

    Mocht u alsnog hier vragen over hebben of dit met ons willen bespreken, kunt u ons bereiken via klantzaken@eteck.nl en via 085-0218000.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke van het Eteck webcareteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Compensatie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets en nog steeds geen warmte nieuwe bron wordt aangeboord en geen compensatie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen