Klacht Eteck b.v.: Compensatie

Compensatie

Naar aanleiding van niet functionerende warmtepomp ruim 8 dagen geen warmte gehad afgelopen winter .Ik heb paar keer e-mail gestuurd tevens gebeld en op beide geen antwoord, ik heb recht op compensatie volgens de warmtewet van ruim 800 euro ,hierover half jaar geleden bericht ontvangen en daarna niets meer gehoord officieel moeten zy het over 3 weken hebben uitgekeerd daar de eerste storing 31 december was mvg c. Rijnsburger

eteck b.v.
    Geachte mevrouw Rijnsburger,

Mijn collega heeft onlangs contact met u gehad om de regels inzake eventuele compensatie toe te lichten. Indien u hierover nog vragen heeft verzoeken wij u vriendelijk op haar bericht te reageren zodat wij u verder van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet, Team Klantzaken
    Eteck b.v.
    Beste mevrouw Rijnsburger,

Recent, 8 oktober, hebben we nog contact met elkaar gehad. Er is een brief onderweg over de compensatie.

Mocht u alsnog hier vragen over hebben of dit met ons willen bespreken, kunt u ons bereiken via klantzaken@eteck.nl en via 085-0218000.

Mieke van het Eteck webcareteam

Compensatie
Niets en nog steeds geen warmte nieuwe bron wordt aangeboord en geen compensatie

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?