Klacht Eteck b.v.: contract afsluiten en aanuleren van een factuur

sungah

Ik heb een warmtepomp onderhuid contract met eteck. Op de voorwarden staat gratis voorijkosten bij niet onnodige voorijden. Ik heb een storing aangemeld en ze zijn langs geweest en tweede afspraak gemaakt voor geluidsklacht van de pomp. De monteur zei dat het rond 200 euro zou kosten om de water te vervangen om geluid problem te oplossen. Na vervangen van water heb ik een factuur van 533.79 euro gekregen en ze hebben 85,72 euro voorrijkosten meegerekend. Daarna had ook nog steeds last van geluid en kwam achter dat de kist trillt van de motor en daardoor maakt veel lawaai. Het sterkt van geluid is 67db t/m 69 hetzlefde als vatwassen. Ik heb de kist goed gesloten en de geluid is verminderd naar 54db. Ik wil een contract met hun afsluiten maar hun zei dat ik kan niet contract beeindigen tenzij ik verhuis. Ik betaal maandelijk 25 euro en nog jaarlijk 136 euro service cost. Ik wil graag contract beeindigen en geld teurg krijgen van niet goed opgelost geluid overlast probleem

Hun advies om een water te vervangen heeft de geluid probleem niet opgelossd.
Ik ging akkoord met bedrag van 200 euro en niet 533 euro.
Ik kan niet 533 euro betalen voor niet opgeloosd probleem.
Ik wil dat ze de factuur corrigeren en de contract met hun zo snel mogelijk afsluiten.

Eteck b.v. is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

sungah
    Ik werd gevraagd door etek of ik wil termijnen betalen of in een keer betalen.
    Ze vroegen om mij tot morgen antwoord te geven.

Mijn geluids klacht is niet opgelossd door hun en ze vragen aan mij alleen te betalen.

Ik wil eerst hun antwoord te horen om mijn klacht en bespreken over de factuur. Ik wil niet meer gevraagd worden om te betalen totdat mijn klacht opgelossd worden.

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?