Klacht Eteck b.v.: De jaarnota is niet juist opgesteld, Eteck reageert op geen enkele mail.

sad Niet opgelost
Marc

Onjuistheden en onvolkomenheden in jaarnota.

Reageert op de vragen/opmerkingen die wij hebben gemaakt op de jaarnota.
Alle mails zijn verzonden naar klantzaken@eteck.nl

Eteck b.v.
    Beste Marc Gouwerok, we begrijpen dat je niet blij bent met de late reactie. Onze excuses hiervoor! We geven een reactie op een e-mail zodra we hem inhoudelijk kunnen beantwoorden.

Ik kan je vraag met betrekking tot de koeling inmiddels beantwoorden, het klopt inderdaad dat je geen koeling hebt. Dit gaan we daarom ook voor je corrigeren, dit ligt nu bij onze afdeling energiemanagement en je krijgt hier binnenkort bericht over. Vorig jaar (2017) waren de vaste kosten inderdaad €615,60 inclusief btw. In 2018 zijn ze 1086,27 inclusief btw. Zonder de koeling zullen deze kosten een stuk lager uitvallen. Voor de specifieke kosten van de koeling verwijzen we je naar de specificatie van de jaarnota, daar staat het bedrag van de koeling in het overzicht van de vaste kosten.

Groet,

Floor van het Eteck webcareteam

Marc
Eteck stelt dat ze het op gaan lossen, maar meer dan dat zeggen doen ze niet. Wordt niet concreet en maken geen afspraken.

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?