Klacht Eteck b.v.: De jaarnota is niet juist opgesteld, Eteck reageert op geen enkele mail.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 357572
Gebruiker
Marc
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onjuistheden en onvolkomenheden in jaarnota.

De oplossing

Reageert op de vragen/opmerkingen die wij hebben gemaakt op de jaarnota.
Alle mails zijn verzonden naar klantzaken@eteck.nl

1 reactie

  1. Auteur
    Eteck b.v.
    Datum
    Beste Marc Gouwerok, we begrijpen dat je niet blij bent met de late reactie. Onze excuses hiervoor! We geven een reactie op een e-mail zodra we hem inhoudelijk kunnen beantwoorden.

    Ik kan je vraag met betrekking tot de koeling inmiddels beantwoorden, het klopt inderdaad dat je geen koeling hebt. Dit gaan we daarom ook voor je corrigeren, dit ligt nu bij onze afdeling energiemanagement en je krijgt hier binnenkort bericht over. Vorig jaar (2017) waren de vaste kosten inderdaad €615,60 inclusief btw. In 2018 zijn ze 1086,27 inclusief btw. Zonder de koeling zullen deze kosten een stuk lager uitvallen. Voor de specifieke kosten van de koeling verwijzen we je naar de specificatie van de jaarnota, daar staat het bedrag van de koeling in het overzicht van de vaste kosten. 



    Groet,

    Floor van het Eteck webcareteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eteck stelt dat ze het op gaan lossen, maar meer dan dat zeggen doen ze niet. Wordt niet concreet en maken geen afspraken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen