Klacht Eteck b.v.: Eindafrekening niet opgeleverd binnen wettelijk verplichte termijn, en nog steeds niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 644388
Gebruiker
Mike1990
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 31 oktober ben ik verhuisd, eindelijk van Eteck af. Echter na meerdere emails en belletjes en 12 weken verder nog steeds geen eindafrekening mogen ontvangen. Er staat volgens de ACM 8 weken voor.

Gewenste oplossing

Z.S.M. Als nog de eindafrekening ontvangen
Geboden oplossing
Niks gehoord van Eteck, in geen enkele vorm… Ga vervolgstappen nemen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen