Klacht Eteck b.v.: Geen warmte levering!

JSP

Eteck levert standaard minder dan 45 graden bij ons maar meent wel groen, groot en vooral fantastisch te zijn. Dat wat ze moeten doen, warmte leveren kunnen ze niet! Het enige wat ze kunnen is rekeningen sturen!

een fatsoenlijk ketelhuis maken dat aansluit bij hetgeen ze uit willen stralen... groen dus! wat vooral belangrijk is, dat het een werkbaar ketelhuis is.. We zitten hier al ruim 3 jaar mee en er wordt niets mee gedaan.

Eteck b.v.
    Beste J. Spanbroek,

Bedankt voor je bericht via dit platform, we vinden het jammer om te lezen dat je het gevoel hebt dat wij alleen maar rekeningen kunnen sturen en niet serieus kijken naar het leveren van de afgesproken aanvoertemperatuur.

Wij kunnen je garanderen dat wij zeker wel op de hoogte zijn van enige problemen wat spelen in Herveld en zijn daarom ook druk bezig om een concreet plan op te stellen zodat we jullie hier zo snel mogelijk over kunnen informeren!

Ana namens Team Customer Care

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?