Klacht Eteck b.v.: Incorrect jaarnota met verkeerde meterstanden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 353697
Gebruiker
jtavares
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meterstanden in december opgenomen door hun medewerker. In februari moest ik dwingen dat ik een jaarnota wilde. Jaarnota komt met fout beginstand. Ik bel. Zij vragen om mijn eindnota van Eneco (van wie Eteck de dienst heeft genomen), meteen gestuurd. Een email ontvangen waarin staat "Op dit moment kunt u binnen 5 werkdagen een reactie van ons verwachten". 8 werkdagen later bel ik, medewerker zegt "ja, het is een standard reactie, dat klopt niet". En een gecorrigeerd jaarnota blijft zich wachten en zij kunnen niet zeggen wanneer het gestuurd zal worden.

De oplossing

Gewoon jaarnota binnen 3 werkdagen ontvangen en de daarbij horend terugbetaling op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Eteck b.v.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    De jaarnota zal inderdaad worden gecorrigeerd n.a.v. de eindnota van Eneco. Dit kost echter enige tijd om dit in orde te maken.

    Ik zie in de historie terug dat we onlangs vaker contact hebben gehad, zowel via de telefoon als via Facebook Messenger. Ook daar heb ik aangegeven dat de jaarnota wordt gecorrigeerd, echter dit is een complexe handeling die niet binnen 3 dagen afgehandeld kan worden. Mijn collega's werken er hard aan zodat je alsnog op korte termijn de correctie gaat ontvangen! We houden je hierover op de hoogte.

    Groet,
    Mieke van het Eteck webcareteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jtavares
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen