Klacht Eteck b.v.: Nog in behandeling.....

sad Niet opgelost
SP

Vervolg machtsmonopolie Eteck

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat het niet hebben van warm water gedurende twee dagen niet fijn is en dat je graag duidelijkheid wil hebben over wat zich heeft afgespeeld en wat we kunnen doen om je financieel tegemoet te komen.

Ondertussen heb je ook al reactie van ons gekregen op je e-mailberichten en heb je van ons vernomen dat de situatie wordt onderzocht en dat alle bewoners in een keer worden geïnformeerd indien een compensatie op zijn plaats is.

We vragen je daarom vriendelijk om dat bericht af te wachten.

Eteck Webcareteam

Mijn reactie:
Ik wacht het bericht af.
Op dit moment is het voor mij zeker nog niet opgelost.
Aangezien er sprake is van onvoorziene langdurige onderbreking die er ‘uit sprong’ tussen een groot aantal andere storingen in de afgelopen maanden (waaronder bijvoorbeeld op 1/10-2/10 een elektriciteitsstoring in ons appartement die 22 uren duurde!) verwacht ik de compensatie te krijgen waar consumenten die niet kunnen kiezen voor hun energieleverancier recht op hebben.
Hierbij ga ik naast de informatie van de Woonbond ook uit van de Algemene Leveringsvoorwaarden Eteck 2019, ik citeer:
Artikel 22 Compensatie en terugbetaling
22.1. Ingeval van een ernstige storing in de levering van Warmte
in de zin van artikel 3a Warmtewet heeft Contractant recht op compensatie conform het bepaalde in artikel 3a Warmtewet en artikel 4 Warmteregeling.

Ik wil dat Eteck me niet met een kluitje het riet in stuurt.
Als consument heb ik mijn plicht tot betaling van de energiekosten en als leverancier heeft Eteck de plicht om de verantwoordelijkheid te nemen voor het adequaat afhandelen van klachten.

Eteck b.v.
    Beste S.A. Pronk,

Ik vind het vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat je met een kluitje het riet in wordt gestuurd. Dat is zeker niet onze bedoeling! Zoals we je in onze reactie op je klacht op 14 december 2020 hebben laten weten, begrijpen we dat dit een vervelende situatie is geweest voor jou en voor je buren die ook last hebben gehad van deze storing.

Op dit moment voeren we een een analyse uit van wat er precies is gebeurd, wat de oorzaak was en hoe lang de storing heeft geduurd. Pas als we dat helemaal duidelijk hebben, kan er op basis van de voorwaarden bepaald worden of en zo ja; op welke compensatie je recht hebt.

Omdat er meerdere huishoudens last van deze storing hebben gehad, communiceren we collectief. Alle bewoners die last hebben gehad van de storing krijgen tegelijk hetzelfde bericht. Wel zo eerlijk, toch? Het collectieve bericht kan nog even duren, zeker nu met de feestdagen zijn niet al mijn collega's op kantoor aanwezig, maar we zijn jou en je buren zeker niet vergeten! We komen er bij iedereen tegelijk op terug. Ik vraag je daarom nogmaals om even geduld te hebben en onze berichtgeving af te wachten.

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling!

Groet,
    Miranda van het Eteck Webcareteam
    Eteck b.v.
    Beste S.A. Pronk,

Ik vind het vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat je met een kluitje het riet in wordt gestuurd. Dat is zeker niet onze bedoeling! Zoals we je in onze reactie op je klacht van 14 december 2020 hebben laten weten, begrijpen we dat dit een vervelende situatie is geweest voor jou en voor je buren die ook last hebben gehad van deze storing.

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling!

Groet,
    Miranda van het Eteck Webcareteam

SP
Afhandeling klacht.

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?