Klacht Eteck b.v.: Storingsnummer blijkt waardeloos, we horen niets!!!

Klachtnummer
# 509935
Gebruiker
Indekou
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanmorgen om 05.30 uur storingsnummer gebeld. Geen verwarming en warm water. De monteur gaat u bellen werd er gezegd. Nu, 3 x zelf bellen en bijna 3 uur verder nog niets gehoord. Ze vinden het allemaal heel vervelend dat we nog niets gehoord hebben. Zeggen ze???

De oplossing

Dat een monteur gaat bellen en hoe het probleem opgelost gaat worden. !! Vandaag!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Eteck b.v.
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Donker,

    Oei, ik snap dat je niet tevreden bent als het lang duurt voordat je wordt teruggebeld bij een storingsmelding. Dat is zeker niet de bedoeling, sorry!

    Inmiddels heb je ook al telefonisch contact gehad met een van mijn collega’s en heb je ons laten weten dat er contact met je is opgenomen en dat de storing is opgelost.

    Mocht je in de toekomst last hebben van een storing, neem dan altijd telefonisch contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om er voor te zorgen dat je als dat nodig is zo snel mogelijk wordt teruggebeld.

    Groet,
    Miranda van het Eteck Webcareteam.

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen