Klacht Eteck b.v.: Storingsnummer blijkt waardeloos, we horen niets!!!

Indekou

Vanmorgen om 05.30 uur storingsnummer gebeld. Geen verwarming en warm water. De monteur gaat u bellen werd er gezegd. Nu, 3 x zelf bellen en bijna 3 uur verder nog niets gehoord. Ze vinden het allemaal heel vervelend dat we nog niets gehoord hebben. Zeggen ze???

Dat een monteur gaat bellen en hoe het probleem opgelost gaat worden. !! Vandaag!!!

Eteck b.v.
    Beste meneer/mevrouw Donker,

Oei, ik snap dat je niet tevreden bent als het lang duurt voordat je wordt teruggebeld bij een storingsmelding. Dat is zeker niet de bedoeling, sorry!

Inmiddels heb je ook al telefonisch contact gehad met een van mijn collega’s en heb je ons laten weten dat er contact met je is opgenomen en dat de storing is opgelost.

Mocht je in de toekomst last hebben van een storing, neem dan altijd telefonisch contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om er voor te zorgen dat je als dat nodig is zo snel mogelijk wordt teruggebeld.

Groet,
    Miranda van het Eteck Webcareteam.

Ook een klacht indienen over Eteck b.v.?