Klacht Ethereumminer: OLICHTING

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298876
Gebruiker
Clement8
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een 150 mh/s besteld en betaald.
Heb een systeem onvangen dat niet getest was ,een nietwerkende
voeding.
Ben deze zelf gaan ruilen in brielle.
Heb een werkend systeem maar de prestatie is 100 mh/s dus twee derde van het betaalde en dus ook twee derde opbrengst.
Vanaf hier geen comunicatie meer mogelijk tiental mails.
Heb een aangetekende brief gestuurd met een voorstel en een ultimatum.
Geen reactie.
Dus nu devolgende stap ?

De oplossing

Staat in de aangetekende brief

1 reactie

  1. Auteur
    Ethereumminer.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenmiddag,

    Gezien u in uw melding aangeeft u de miner bent gaan omruilen in Brielle kunnen wij concluderen dat u uw miner bij ethereumminers.nl heeft gekocht en niet bij ons.

    Wij zullen hierover nogmaals contact opnemen met de consumentenbond maar wensen u uiteraard succes met het oplossen van uw probleem.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Clement8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ethereumminer?