Opgelost door Ethereumminer: Defecte goederen geretourneerd ter test, 5 maanden later hebben we de goederen nog steeds niet terug

content Opgelost
AS

Reeds bijna een jaar bezig met het proberen te retourneren van defecte goederen aan ethereumminer.nl

Uiteindelijk op 9/04/2018 afgesproken dat we de defecte goederen mochten retourneren opdat ze de risers één per één zouden kunnen testen.

Op 9/05/2018 bericht gekregen dat ze klaar waren met de testen en konden geretourneerd worden, na betaling van testkosten. Ze stelden voor dat we de testkosten konden verrekenen met enkele risers.

Op 21/06/2018 bericht teruggestuurd naar ethereumminer.nl dat we de testkosten aanvaarden, en dat we graag onze goederen terug wilden ontvangen zodat we ze door een onafhankelijk derde partij konden laten testen.

Op 18/08/2018 hadden we nog steeds geen antwoord gekregen of de goederen terug ontvangen, waarop we nogmaals een email stuurden met de vraag wat er aan de hand is.

Op 27/08/2018 hadden we nog steeds geen antwoord gekregen, waarop we nogmaals een email stuurden.

Nu is het 7/09/2018 en weten we nog steeds niet waarom ze onze goederen niet opsturen, en ons niet meer beantwoorden.

Zoals afgesproken willen we onze geretourneerde goederen terug zodat we deze door een onafhankelijke derde partij kunnen laten hertesten.

AS
12/09/18: Ze gaan ons onze spullen terugsturen. Ik ben aan het wachten op feedback wanneer dat dit zal gebeuren. Het is nog niet opgelost, maar op het eerste zicht lijkt het alsof het goed gaat komen. 24/09/18: Nog steeds aan het wachten op feedback. 25/09/18: Antwoord gekregen dat ze het z.s.m. in orde zullen brengen. 09/10/18: Verzendkosten betaald voor de retour, nu aan het wachten tot ze de goederen terug opsturen

Ook een klacht indienen over Ethereumminer?