Klacht Etihad Airways: Compensatie voor 48 uur vertraging

MK-R

Wij hebben een maand geleden 48 uur vertraging gehad met Etihad, toen wij van Jakarta naar Dusseldorf zouden vliegen. De eerste vlucht werd wegens technische mankementen geannuleerd. Uiteindelijk werden we gerescheduled op een vlucht 24 uur later. Uiteindelijk bleek dat Etihad ons gerescheduled had op het vliegtuig dat nog steeds kapot was.. Na 6 uur vertraging werd uiteindelijk óók deze vlucht geannuleerd. In de 2e nacht heeft het personeel van Etihad ons een refund toegezegd. Dit omdat de 2e vertraging, alsmede de gebrekkige communicatie in Jakarta, Etihad te verwijten valt. Uiteindelijk zijn wij 48 uur later dan gepland thuisgekomen, waardoor wij ook een dag werk gemist hebben. Daarnaast hebben wij extra kosten gehad vanwege het bellen met de klantenservice, bellen om de airport pickup meermaals te verplaatsen, en omdat wij extra kleren moesten kopen in Jakarta. Na meerdere mails en telefoontjes vanuit mijn kant, heeft Etihad ons 20.000 airmiles aangeboden..

Ik en mijn vriend willen graag dat Etihad zich aan zijn belofte houdt, namelijk dat wij een refund krijgen. Dit is ons door Etihad personeel toegezegd in Jakara. Daarnaast zou ik graag een vergoeding willen van de gemaakte kosten voor bellen en kleren (100e).

Wij vinden dat Etihad Airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?