Klacht Etihad Airways: Etihad airways vergoedt schade van beschadigde bagage niet

U. Khan

Beste leden van de consumentenbond,

Na een vlucht met Eithad airways was de inhoud van mijn bagage beschadigt. Hiervoor contact opgenomen met Etihad en een bevestigingsmail ontvangen dat de schadeclaim ontvangen is en deze binnen afzienbare tijd opgenomen zal worden.

Vervolgens geen enkel bericht noch contact meer gehad. Hiervoor wederom contact opgenomen met Etihad maar iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd en geen stap verder gekomen. Als laatste strohalm, een bericht op de facebook pagina van Etihad gezet, hierop werd heel snel gereageerd om te melden dat de klacht is ontvangen, maar vervolgens wederom helaas geen enkel verder contact. Meerdere personen op facebook hebben zich beklaagt over Etihad Airways inzake bagage beschadiging en deze zijn allen ook niet verder gekomen dan mij.

Ik vlieg niet meer met Etihad Airways en wil andere consumenten waarschuwen en behoeden.

Mvg,
een ontevreden consument.

Heb meerdere malen foto's opgestuurd met daarop de beschadigde producten om duidelijk te maken wat er kapot is gegaan.

Wil geen exorbitante vergoeding maar alleen compensatie voor de kosten die ik heb moeten maken om de beschadigde producten te laten herstellen wat circa € 500 euro is geweest.

Wij vinden dat Etihad Airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?