Klacht Etihad Airways: Onbereikbaar, zowel telefonisch als per E-mail

Klachtnummer
# 585046
Gebruiker
JAKT#22!
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De maatschappij is zowel telefonisch als per E-mail onbereikbaar vanaf 27-02-'22 en reeds eerder per E-mail. Sinds 20 februari heb ik meerdere malen telefonisch contact gehad met de belofte dat ik terug gebeld zou worden, aangezien ik met de betreffende afdelingen geen direct contact kon leggen.
Het lijkt wel of men vanaf afgelopen zondag de 27ste gewoon de stekker uit de telefoon heeft getrokken.
Dit vluchtgedrag vertoonde men ook al bij het uitbreken van de corona pandemie, begin 2020.
Het woord service is bij deze maatschappij kennelijk onbekend en moet er nog worden uitgevonden.
Advies; koop bij Etihad Airways geen vliegticket.
Hier is het spreekwoord van kracht "Goedkoop is Duurkoop"

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon terug gebeld worden, zoals reeds 3 x is toegezegd!
Ik wil mijn Guest Miles deels verzilveren in een Flexibel ticket.
Heb al eerder een ticket gekocht, deels met een Voucher die ik van een vorige geannuleerde vlucht, door Etihad, heb ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Etihad Airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Etihad Airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen