Klacht Etihad Airways: Slechte service

Klachtnummer
# 411748
Gebruiker
Reroda
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Enige tijd geleden heb ik twee tickets gekocht voor een retourvlucht naar Bangkok. Door omstandigheden ben ik genoodzaakt 1 van de twee tickets te annuleren. Ik heb Etihad gebeld en nadat ik alle informatie had doorgegeven bleek dat prompt beide tickets zijn geannuleerd. Dit was niet de bedoeling. Ik had telefonisch echter maar 1 ticketnummer doorgegeven. Er was echter telefonisch niets meer mogelijk en de dame van Etihad bleef volhouden dat beide tickets zijn geannulleerd. Dit was niet meer terug te draaien. Heeft iemand een advies voor mij.

Gewenste oplossing

Dat er maar 1 ticket wordt geannuleerd en niet 2

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Etihad Airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Etihad Airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen