Klacht Etihad Airways: Terugbetaling van vliegticket

Klachtnummer
# 561433
Gebruiker
Abdurhman Chawa
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het personeel van Etihad op de luchthaven van Abu Dhabi hield me uit de buurt van het vliegtuig. Niet bruikbaar. Ze kwamen achteloos te laat aan in het vliegtuig en ik mocht de volgende dag geen alternatieve vlucht nemen. Ze hadden de luchthaven van Amsterdam kunnen sms'en om me in het vliegtuig te laten stappen in plaats van te zoeken naar obstakels voor me. Ze deden niet hun best om me in het vliegtuig te laten stappen. Ik wil gewoon een terugbetaling voor het vliegticket. Ik werk niet en krijg hulp van het arbeidsbureau. Vanwege de prijs van het vliegticket moest ik een creditcard betalen.

Gewenste oplossing

Ik wil een terugbetaling voor het vliegticket en adviseer hen om hun onverschillige personeel te ontwikkelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Etihad Airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Etihad Airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen