Klacht Etihad Airways: vergoeding voor het niet krijgen van de stoelen waarvoor is betaald.

Klachtnummer
# 589790
Gebruiker
G.E. Haeften
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In februari hebben we een reis geboekt naar Melbourne. Hierbij heb ik betaald voor plaatsen die we wilden en daar ook een bevestiging van gehad. Bij het inchecken bleken we voor de eerste reis naar Abu Dabi andere stoelen te hebben gekregen dan waarvoor is betaald.
Ditzelfde is ons overkomen op de terugweg, opnieuw voor de reis naar Abu Dabi.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van de gemaakte kosten voor de ten onrechte betaalde reserveringskosten voor de stoelen in het vliegtuig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Etihad Airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Etihad Airways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen