Klacht Etihad Airways: vertraagde bagage

Klachtnummer
# 164191
Gebruiker
gerard_ap112
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind januari 2016 kwam onze bagage 28uur te laat op onze bestemming, zodat we een ruime dag van onze vakantie moesten missen. Het plan was om meteen de dag na aankomst door te reizen, dit kon dus nu niet. We zaten als gezin met 2 kleine kinderen te wachten totdat eindelijk onze bagage zou komen, wat zeker met kleine kinderen geen pretje is. Deze bagage is willens en wetens (onderweg in Abu Dhabi) achtergebleven, dit is zeker omdat ik betreffende heren tot 2x toe heb gevraagd of de bagage wel mee kwam. Daar had ik nl mijn twijfels over. Mij werd echter verzekerd dat dit geen probleem was. Dit bleek dus later wel een (groot) probleem. We hebben alles na terugkomst netjes gemeld bij Etihad, maar tot op heden niks vernomen, zelfs geen berichtje van ontvangst.

De oplossing

Vergoeding voor de misgelopen vakantiedag voor 4 personen.
We werden nl verplicht ons vertrek ter plaatse een dag uit te stellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Etihad Airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?