Klacht ETNA: Koop geen Etna/Atag/Pelgrim. Want als het stuk gaat, en dat gaat het, ben je de klos.

# 552023
Bertbert22

Helaas zat in het huis dat we enkele jaren geleden kochten een splinternieuwe Etna keuken. Want nu geeft het ene na het andere apparaat de geest. Eind vorig jaar de combimagnetron, een maand geleden de vaatwasser. Beide keren eerst geen reactie, en na berichten via Messenger kwam er dan langzaamaan wat beweging in de zaak. Voor de oven is 3x een monteur langs geweest, en pas weken later hadden we weer een werkende oven. De vaatwasser is stuk sinds 26 juli. Een leen-apparaat konden we op onze buik schrijven. Na enkele boze Messenger-berichten werd ik gebeld met de mededeling dat een onderdeel wegens corona niet op voorraad was. Het zou weken duren. Ter compensatie geen voorrijkosten à 70 of 75 euro, dus dat was wel klantvriendelijk. Ik gaf meteen aan dat dat onderdeel het probleem niet was, maar Etna hield vol. Toen de, overigens kundige en vriendelijke, monteur weken later ter plaatse was bleek dat ik gelijk had. Een volgende afspraak moet nog ingepland worden. De monteur was eigen baas want Etna/Atag/Pelgrim heeft zelf blijkbaar onvoldoende monteurs om het werk aan te kunnen.
Voor ons nooit meer een apparaat van Etna/Atag/Pelgrim. Want als het stuk gaat, en dat gaat het, ben je de klos.

Zsm een werkend apparaat

ETNA
    Beste Bert,

We begrijp je frustratie, erg vervelend dat de monteur het probleem niet gelijk heeft kunnen oplossen vooral omdat u eerst al langere tijd heeft moeten wachten omdat er een onderdeel niet op voorraad was. En helemaal frustrerend dat het onderdeel wat de monteur besteld had, het probleem niet bleek te zijn. We hebben het gelijk even voor u nagekeken en de onderdelen zijn gister naar de monteur verstuurd. We hebben gevraagd of de monteur gelijk contact met u wilt opnemen voor een afspraak zodra hij de bestelde onderdelen heeft ontvangen.

Marijke Webcareteam Etna
    Bertbert22
    Dank voor de reactie, maar dit gaat helaas telkens zo. Dus onderdeel bestellen, afspraak maken, wachten, monteur over de vloer, erachter komen dat het toch iets anders is, nieuw onderdeel bestellen, wachten tot de monteur weer tijd heeft, enz. enz. We zitten nu een maand zonder vaatwasser, de vorige keer een maand zonder oven. Een oplossing zou een tijdelijk vervangend apparaat kunnen zijn. Of minder spullen verkopen aan consumenten, totdat jullie monteurs het repareren ervan weer aankunnen…

Ook een klacht indienen over ETNA?