Klacht ETNA: Koop geen Etna/Atag/Pelgrim. Want als het stuk gaat, en dat gaat het, ben je de klos.
Details
Klacht
Helaas zat in het huis dat we enkele jaren geleden kochten een splinternieuwe Etna keuken. Want nu geeft het ene na het andere apparaat de geest. Eind vorig jaar de combimagnetron, een maand geleden de vaatwasser. Beide keren eerst geen reactie, en na berichten via Messenger kwam er dan langzaamaan wat beweging in de zaak. Voor de oven is 3x een monteur langs geweest, en pas weken later hadden we weer een werkende oven. De vaatwasser is stuk sinds 26 juli. Een leen-apparaat konden we op onze buik schrijven. Na enkele boze Messenger-berichten werd ik gebeld met de mededeling dat een onderdeel wegens corona niet op voorraad was. Het zou weken duren. Ter compensatie geen voorrijkosten à 70 of 75 euro, dus dat was wel klantvriendelijk. Ik gaf meteen aan dat dat onderdeel het probleem niet was, maar Etna hield vol. Toen de, overigens kundige en vriendelijke, monteur weken later ter plaatse was bleek dat ik gelijk had. Een volgende afspraak moet nog ingepland worden. De monteur was eigen baas want Etna/Atag/Pelgrim heeft zelf blijkbaar onvoldoende monteurs om het werk aan te kunnen.Voor ons nooit meer een apparaat van Etna/Atag/Pelgrim. Want als het stuk gaat, en dat gaat het, ben je de klos.
Gewenste oplossing
Zsm een werkend apparaatDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.