Klacht ETNA: Schandalige service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374924
Gebruiker
Christel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vaatwasser is van september 2017. Is kapot gegaan, monteur is geweest maar heeft onderdeel kapot gemaakt met als gevolg weer storing. Vandaag zou onderdeel en monteur komen maar afspraak is afgezegd, proberen morgen te komen. Net gebeld, komen volgende week maandag pas. Ben dan 3 weken aan het wachten. Schandalig. Nooit meer een Etna voor mij.

De oplossing

Moet zsm gemaakt worden. Liefst vandaag nog.

1 reactie

  1. Auteur
    ETNA
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Christel, bedankt voor je bericht. We hebben inmiddels ook contact via Facebook en zodra ik meer weet laat ik het je via Facebook weten. Groet Priscilla Webcareteam ETNA.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Christel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niet opgelost. Geen tijd voor garantie werk dus gewoon nog steeds 3 weken wachten en nu nog maar hopen dat hij bij het volgende bezoek wel opgelost wordt. Koop geen Etna producten, als het kapot gaat ben je de klos en heeft niemand tijd voor je!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ETNA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen