Klacht ETNA: Slechte service van Etna .

# 419956
Zeeuwse babbelaar#

Niet goed functioneren inductie kookplaat T380ZT, hoge piep bij voorste twee platen , bij pannenkoeken bakken is advies stand 7 wij moesten hoogste stand gebruiken om een goed resultaat te krijgen, liter water met 3 eieren duurt 5 minuten voordat het kookt. Het apparaat is sinds 4 maanden in gebruik dus afspraak gemaakt voor een monteur, op de afgesproken dag gewacht tot 13.00 uur en toen gebeld met Etna met de vraag hoelaat de monteur eigenlijk komt afijn was niet goed ingeboekt moest dus een nieuwe afspraak voor gemaakt worden maar of ik even de stekker van het toestel uit het stopcontact kon halen om het apparaat te resetten. Ik heb dit geweigerd met als antwoord de afspraak word niet nagekomen en of ik dan maar even op mijn knietjes wil gaan om de kookplaat eventueel te resetten. Als dat de service is dan leg ik de klacht weer terug bij de keuken leverancier.

De inductie kookplaat controleren op zijn werking en zijn afspraken nakomen.

ETNA
    Beste heer/ mevrouw Nijhoff,
    Wat vervelend om te lezen u niet tevreden bent over de kookplaat en de service van ETNA. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om u niet te komen bezoeken, excuus hiervoor. Na telefonische overleg geeft u aan dat eerst de monteur van de Keuken XXL komt kijken en indien nodig wij in opdracht van Keuken XXL u komen bezoeken om deze storing op te lossen. Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

Ook een klacht indienen over ETNA?