Klacht Etos: Actie 2e halve prijs

Robbert

Op 13-1-2016 naar Etos Stadshart te Zoetermeer om tandpasta te halen van het merk Paradontax nu 2e halve prijs. Ik pakte eerst de duo verpakking omdat daar al 2 in zaten. Bij de kassa aangekomen zei het meisje dat die niet 2e halve prijs was. Daar moest je dan 2 van zulke kopen. Ik zei prima, die dan niet maar dam pak ik wel 2 losse. Dat meisje tikte dan de normale prijs in zonder de actie korting? Ik vroeg waarom geen korting, ze zei dat ik dan ook die duo verpakking erbij moest doen en dan wel de korting?
Vreemd. Daarna kwam er wat oudere vrouw bij van de Etos, vroeg wat er was, ik uitleggen, maar kreeg het ook die niet aan het verstand hoe deze actie werkte. Ik nogmaals uitleggen, ik heb 1 tandpasta in mij linkerkant normale prijs en in mijn rechterhand 1 voor de helft van de prijs. Maar ook dat kreeg il niet aan hun verstand.
Ik heb toen gezegd, laat het maar zitten ik ga wel naar de Kruidvat en koop er daar wel 1 voor de normale prijs, zonder enige discussie.

Je personeel beter inlichten over een actie. En zelf goed blijven nadenken, wat je zelf uitkraamt. En graag bericht van de Etos zelf.

Wij vinden dat Etos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Etos?