Klacht Etos: Asociaal personeel

Denise Schermer

Ik was zojuist in de Etos op de lijnbaan in Rotterdam en ik ben perplex over het personeel dat daar rondloopt.

Ik wou een concealer kopen en ik vroeg of er testers zijn (die lagen niet bij de concealers). De dame aan wie ik het vroeg zei nee dus ik wou er eentje op de gok kopen. Ik zie ineens dat er onderin, vlak boven de grond, weldegelijk testers liggen. De dame aan wie ik het vroeg was even niet achter de kassa dus ik benoemde het aan een collega die antwoorde met: "Ja dus, dat was ik toch niet". Vervolgens draaide ze met haar ogen met opgetrokken wenkbrauwen! Ik stond perplex.

Ik vroeg aan haar of er een leidinggevende aanwezig was waarop een andere dame, een blonde dame van een jaar of 25 zei, ja je kunt het tegen mij zeggen. Ik vertelde wat er was gebeurd en deze dame zei: "Ja dat was toch ook niet bij haar".

Ik heb alle make up die ik vasthad, waaronder 2 mascaras, 2 oogschaduws, een lippenstift en de concealer terug gelegd en ben verbaasd en boos weggelopen.

Deze winkel, die ik altijd trouw bezocht, zal ik NOOIT meer bezoeken!

Minstens een excuus zou enorm op zijn plaats zijn.

Wij vinden dat Etos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Etos?