Klacht Etos: Deodorant 1+1 gratis, maar ineens uitverkocht (overal!)

DittmarZeist

Etos heeft soms een actie: alle deodorant 1+1 gratis. Mooie actie! Dan kun je van voordeel genieten, wat ik dus eerder, een jaar terug, ook wel eens deed. Dan kocht ik mijn merk (Weleda) even wat groter in. Een aantal maanden terug had de Etos deze actie weer. Maar: in alle winkels was ineens deze deo geheel uit de schappen verdwenen. Om er, na de actie, weer volop te liggen. Ook op de webshop, was deze deodorant ineens nergens meer te vinden, maar na de actie weer gewoon te koop.

Uiteraard heb ik mijn beklag gedaan, maar ik kreeg veel nietszeggende antwoorden.

Tot mijn vreugde, was deze actie er weer! En dit keer, stond mijn deo wel gewoon op de site....maar....de roller die ik wilde hebben (en er normaal altijd gewoon is), is uitverkocht! En de second best, de spray, was er nog wel, maar....daar kon je maar maximaal 1 stuks van in je winkelmandje doen.

Beste Etos: het lijkt er verdacht veel op, dat jullie deze deodorant niet aan deze actie mee willen laten doen. Het is heel erg vreemd dat, buiten deze actietijden om, de deodorant in alle vestigingen die ik bezoek, volop voorradig is, alleen nu niet. Dit kunnen jullie echt niet maken...vind ik dan.

Ik wil dat ik ook mijn deodorant in kan kopen tegen deze actievoorwaarden!

Wij vinden dat Etos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Etos?