Klacht Etos: Etos belooft maar levert niet

J.M. Buizer

Etos adverteert op haar site aanbiedingen die ook besteld kunnen worden, inclusief bestelbevestiging, maar vervolgens niet worden geleverd. Ik kreeg een veel kleinere verpakking (iets meer dan 27% van het bestelde aantal) voor de de prijs van 100%. Als je daar dan over klaagt krijg je een beetje korting op het geleverde, maar je betaalt nog steeds veel te veel.

Conform de wet (Burgerlijk wetboek artikel 6:127) dient ETOS mijn bestelling gewoon uit te voeren en te leveren. De prijs van het bestelde artikel was in lijn met prijzen op andere online drogisterij websites, maar Etos beroept zich op een fout en zegt dat je Etos niet mag vergelijken met online drogisterijen. De klantenservice kan niet meer voor me doen dan een kleine korting geven en wil me niet verder tegemoet komen. In plaats van de bestelde 720 tabletten worden er uiteindelijk 200 geleverd, voor € 0,10 per tablet ipv € 0,055 per tablet

Wij vinden dat Etos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Etos?