Klacht Etos: Misleiding!

Klachtnummer
# 309928
Gebruiker
ineke swart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de folder van deze week staat Arganolie - 2 stuks voor 2.98 euro. Bij de kassa wordt 5.98 aangeslagen. Ik reclameer, maar dat wordt niet opgepikt. De verkoopster wijst op een ander product dat er naast staat. Wat heb ik hier aan? Aan onduidelijke folders? Moet de folder met een loep worden gelezen?
Ik bel het hoofdkantoor en vertel wat er is gebeurd en ze vraagt in welke week het staat. In deze week - week 26. Ze wil een datum hebben, maar snapt niet dat 24 t/m 30 juni hetzelfde is als week 26. Wat een muts! En ze hangt op, nadat ik zei dat dat hetzelfde was. Als het personeel van winkel en kantoor zo "snaps" is? ... bewaar me!
Service? Waar?

De oplossing

Duidelijkheid in de folders en niet met kleine lettertjes werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Etos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Etos?