Klacht Etos: Nooit verzonden

Klachtnummer
# 529306
Gebruiker
Zey
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst 10 dagen geleden staat dat het is verzonden ,bel etos op en kom er achter dat het helemaal niet is verzonden blijkt logisch want heb ook geen track en trace ontvangen ,word me voorgesteld om het bedrag terug over te maken voor duurder te bestellen en achteraf teveel betaalde bedrag ontvangt kost me tijd en heb momenteel geen extra geld om het te bestellen

De oplossing

Ik wil mijn bestelde billendoekjes op kosten van etos aangezien we 10 dagen verder zijn. Bewijs voeg ik toe dat er duidelijk staat pakket verzonden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Etos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Etos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen