Klacht Etos: Omgekeerde klantvriendelijkheid bij de Etos

FJ

Tegenwoordig hebben de dames die bij de kassa de produkten afrekenen de opdracht gekregen te vragen of je alles hebt kunnen vinden en daarmee stopt het niet..
Deze en nog meer opdringerige vragen irriteren me mateloos. Mijns inziens heb je, als je bij de kassa staat, alles wel gevonden en anders vraag je het wel. Tweede is: "bent u bekend met de medicijnen? ", als je een doosje paracetamol koopt. " Ja, ik ben er mee bekend", antwoord ik dan braaf als 53 jarige. En als klap op de vuurpijl en dat vind ik echt de bloody limit: dan nog wel de bijsluiter lezen! Waar bemoeit die Etos zich mee!!!! Ik maak zelf wel uit wat ik koop en of ik nog iets nodig heb en of ik de bijsluiter lees of dat ik de pillen misschien wel aan de cavia geef!
Dit is niet klantvriendelijk. Dit is opdringerig, denigrerend en vervelend. Dus de Etos moet hier maar eens mee ophouden en gewoon het produkt aannemen, afrekenen, in een tasje doen en goedemiddag zeggen. Zoals in elke andere normale winkel.!

Teveel vragen stellen of mededelingen doen als kassapersoneel heeft een omgekeerd effect, het wekt irritatie op en dat is een slechte zaak. Dus haal bij de opleiding van deze dames vooral eraf dat ze moeten zeggen dat iemand de bijsluiter moet lezen. Mensen nemen hun eigen verantwoordelijkheid wel, de Etos hoeft geen mama te spelen, dat is echt een beetje zielig.

Wij vinden dat Etos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Etos?