Klacht ETQ Amsterdam: Krakende schoenen

PKLC

Ik heb een aantal weken geleden bij Aspact sneakers van ETQ gekocht. De sneakers kraken heel erg. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met ETQ en ik ben langs de winkel in Amsterdam geweest. De medewerker gaf aan dat het aan de zool van de schoen ligt en dat ik deze moet terugsturen. Ik heb de sneakers ingespoten, ingelopen maar niets helpt.
Ik heb de sneakers teruggestuurd, echter krijg ik nu een korte mail met daarin de reactie dat dit niet als klacht wordt gezien en dat daardoor de schoenen weer worden teruggestuurd. Hadden zij dit niet eerder kunnen aangeven?Waarom moet ik überhaupt de sneakers terugsturen als ze krakende schoenen niet als klacht in behandeling nemen? Hoezo bepalen zij wat een klacht is? Ik, als klant, heb een klacht en wil dat deze wordt opgelost. Het is toch niet normaal dat schoenen van een paar honderd euro zo belachelijk veel kraken waardoor je ze niet eens aan kunt doen?

Sneakers die niet kraken!

Ook een klacht indienen over ETQ Amsterdam?